Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- tngan dn minyk panas -

hey u'all ! utk mlm ney aku jd cheff yg ta brape na menjadi.. niat di hati konon laa kn na masak bebolaaa.. sekali tgah syok m'goreng bole plak si bebola tuh meletup ! perh abes t'percik minyak pns ke tangan. fuh ! saked nya hanya Allah yg tahu ! sumpah pedih plus saked gilerkk weh ! wase acm masak jerk isi jari knan aku neh. b'tambah merana bla t'kena air. bapakkk pedih sioot ! kesudahan nya bebola entah ke mana, aku plak yang t'lentang ats katl menahan saked. urm.. apa laa malang nya nasib aku ary neh ea ? da laa ptg td hampir-2 na excdent. mlm neh plak t'kena minyak panas.. urm... sedis-2.. apa pun yg berlaku utk hari ney aku mengharapkan yang lebih baek akn datang keesokan harinya nanti. semoaga diri ney tabah dalam melalui liku-2 kehidupan



Tiada ulasan