Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- persimpangan rasa hati -

urm.. niat di hati aku nak gerak balik kuantan pagi td tp hujan rahmat m'halang p'jalanan aku. so niat aku ditunda, plan nya aku na gerak la dlm 25hb tp xsangka plak baru sekejap td aku dapt call dari bdak umah aku. dyowng akn balik pada ari isnin nie so isnan dn selasa dyowng ade kt umah, then rabu dh balik kg semula. pelik kn sekejap giler balik. so bla aku siasat punyer siasat rupa-rupanya dyowng tgh cuti sem. dyowng balik tue pun sbb nak ambek exam paper muet. adus... jd aku t'paksa batalkan plan dn kenalah gerak esk atau lusa ke kuantan. urm.. aku buntu laaa ! esk ke lusa ea nk gerak ? ishhh ! wase acm berat aty plak nak gerak balik sana. nnt aku mesti rindu kat family aku. mest pah nie dh susah nk jumpe dyonwg lagi sbb aku plan nnt nk try ushar keje partyme lah kt sane.
***************************************************************
dn apew yg bermaen di fikiran aku skrg adalah acm mne aku nk angkut barang? niat di hati nk mintak tlg pakcik, tp aku segan la. aku xnk susah kn dya lg pun selama nie dya dh bnyk bntu aku.. aku xnk nnt awek dya slah fhm plak, ya laa aku kn pernah ada aty kt pakwe dya tue. huh ! lagi satu nnt mesti aku akn huni umah tue sowng2 sementara dyong balik kg cuti sem. adus,, ! giler laaa aku acm nie..
ukeh ! aku plan esk pagi gerak dari t'ganu ke kuantan.. myb dlm tgah hari sampai kuantan kot, rest jap then hang out dgn fatin dn kak atul smbil-smbil lepas rindu dpt la ugk shopink  barng skit utk permulaan aku di bilik baru nnt. leps tue mlm myb baru aku kems semua barang. perhhhh ! penat giler laa weh tp apa pun aku harus hadapi semua nie demi idup aku di perantauan.. hehheee
****************************************************************
moga esk semuanya selamat dan berjalan seperti apa yang dirancang. aku harap sngt xder pape yang tergendala dn ganggu keje aku. harap-2 rakan baru aku nnt semua nya uke2 belaka..



#aku takot nk hadapi hari esk nie#


Tiada ulasan