Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- aku mati katak -

urm.. sbnar nyer kan mmg dri smlam lg aku dah b'niat utk ponteng keje ari nie. so dgn smgt yang membara aku pon ponteng laaa.. pg td tgah syok aku tdow, konon nak bngun lewat la sbb xpergi keje kn bole plak bos aku call. niat di hati xnak angkat call dya, tp isau lah plak tkot nnt apew plak dya ckp kn. so dgn aty yang x merelakan aku pun angkat lah.
"elo, assalamualaikum aen sbb apew xmari keje ari nie? penat kak ja tunggu awk. kan dh jnji nk tlg kak ja kat butik. sampai aty aen bt gini kat kak ja taw."
sumpah ! aku gelabah tapir bile dya kuar kn ayt nie. fuhhhh.. ! touching leby plak bos aku nie kn. hehee.. tp tyme2 otak blur nie nsib baek aku dpt idea.. aku bagi alasan area im6 nie hujan so aku xdpt datang ari nie. harap-harap dya pecaya lah yerk.. urm.. ukn slalu pun kn aku uat perangai. heheehee sorry kak ja

take note: aku harap sngat esk bile aku dtg kt butik tue si malaun yang aku x ske tue dah blaaa.. ieyhhhh !! xske ! xske ! npew lah aku blh keje skli dgn ko ea malaun.. tau xpenat aku duk layan kerenah berlagak kau tue. dah2 lah m'gedix dpt aku yerk malaun.. 

Tiada ulasan