Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Baju Raya Kami

dax kecik ney ak pnggil adek @ fadir.
ney la adek ak yang bongsu. skrg dya darjah 5
ops..! toun depn dh nk upsr laa yerk..

ney plak adek ak yang ke 2 bongsu.
dya ney bole dikategori kn sbgai bdak bijak la kot
sbb dlm akdemik slalu jd hrapan skoul, tk mcm aku.hehee..
ak pnggil dya , daus. skrg dya form 1. bru leps upsr toun
leps. result dya bole than laa gempaq nya.ngalah kan aku plak...

yg ney plak sukri. adek yang bwh aku.
dya nie stdnt skol teknik dungun. skrg form 5
dn insyaAllah xlme lg dh nk ambek spm. doa kn dya berjaya
ea kekwann. dya nie bdak yang aktif kokurikulam.
tiap kali ada sukan mmg xsah klau xnampak btng idung dya,
untung la yerk sbb dya ank buah ksyngan cikgu-2.



hah..! ney la buah aty pengarang jantung ak.
ak syg mak aku giler-2 laa beb.. thank mom sbb
susah payh jaga orng ea. org syg giler-2 kt mak. org janji
belajar betol2 dn xkn maen-2 lagi. hehee..
org janji org akn grad dgn pointer yang  bole m'bangga kn mak..
nnt klau ade rezki insyaAllah org nk smbung stdy lg, tinggi yg
bole. nnt bole lah org keje best-2 ye mak. org nk tlng mak dgn ayh.
nnt ble org dh keje orang akn tanggung mak dgn ayh. org xnk lg ayah
bersusah payah keje. (=

take note: maaf laa sbb xdpt nk tayang kan muka ayah dn abg aku. sbb tyme ayah aku lah yang jadi photogedix nyer. hohoo... urm.. abg aku plak, toun nie dya xdpt raya bersama kiteowng sbb xdpt cuti. frst2 raya dya dh belayar kt tgah laut. perhhh.. sayu kot dya xdpt join kiteowng. wse acm xcukup geng jerk tok aku gaduh di meja mkn pada pagi raya.. heheee.. apa pun, aku syg family aku. biar kami gadoh sesama kami tapi jgn ada org luar sentoh dyowng...jgn berani buli family ak selagi aku masih hidup. langkah mayat aku dulu la beb...

Tiada ulasan