11 Julai 2017

Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway!


Tengok hadiah macam banyak sangat. Aku tertarik dengan headphone tu.
Kenapa headphone? Sebab aku ni jenis suka dengar lagu kuat-kuat. Duduk dalam bilik, on lappy, pastu pasang lagu sampai vol tahap gempar. Kalau sebelum ni aku selalu sumbat eraphone dalam telinga tapi buat semenatara waktu ni earphone takde. Tertinggal dekat rumah sewa haritu. Maka buat sementara watu ni terpaksa laa roomate aku tahan telinga dengar sekali lagu-lagu yang aku pasang.




Tamat : 27 Julai 2017

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan:

  1. hahaa dulu time duduk hostel pun mcm tu. rummet kene pasrah dengar lagu sama ahahaha

    BalasPadam