14 Julai 2017

Kelebihan Minum Air Kosong

● Kurungkan berat badan
.
● Ubat semulajadi utk sakit kepala
.
● Kelihatan muda dgn kulit yg lebih sihat
.
● Daya pengeluaran yg lebih baik kat tempat kerja
.
● Senaman yang lebih baik
.
● Menolong pencernaan dan kurangkan sembelit
.
● Kurangkan kekejang dan seliuh
.
● Kemungkinan mengurungkan dapat sakit dan rasa sihat
.
● Legakan kelesuaan
.
● Baik angin
.
● Kurangkan risiko barah

Air kosong mudah diminum. Mudah dibawa kemana sahaja. Minum kejap je, tak mengambil masa yang lama pun. Korang nak sihat, nak cantik.. amalkan minum air kosong dalam kehidupan harian. Tak rugi pun minum air kosong ni. Sangat bagus untuk kesihatan. Pistttt.. fikirlah tentang kesihatan anda. Kita ni semakin lama semakin berusia, kesihatan pun semakin lama semakin merosot. Jadi bermula dari sekaranglah kita perlu jaga kesihatan. Nanti bila dah sakit, tak guna nak bersenam bagai. faham kan? Okay, jom amalkan sama-sama :)


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: