Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Bagaimana Cara Atasi Masalah Tidak Boleh Followback Ni?


Assalamualaikum | Tak boleh nak follow blog orang lain.

Masalah.. masalah.. masalah dikesan tetapi tiada jalan penyelesaian setakat ini.
Kepada sahabat-sahabat blogger, aku nak minta pandangan, pendapat, buah fikiran dan pertolongan korang. Nampak tak pic diatas tu? Setiap kali aku klik pada button follow, mesti bendalah itu yang keluar.

Whoops, that's an error.
We apologise for the inconvenience
Try refreshing the page to see if things are back in order
If you are still having trouble, we recommend :
Clear your browser's cache and cookies and then try again
See if anyone else is having the same problem bla bla bla blaaaaa...

Kenapakah? Apakah salah daku? Kenapa tak boleh nak follow??
Setakat ni aku perasan, ada dua tiga empat lima enam tujuh sepuluh blog yang aku tak dapat nak followback. Disuruhnya aku clear cache cookies, aku dah buat. Tapi tetap sama jugak masalahnya. Dah beberapa kali buat tapi sama juga.

Mohon pertolongan, ada sesiapa yang tahu tak macam mana nak atasi masalah ni?
Pertolongan anda didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih sayang.

4 ulasan

  1. try refresh banyak kali. sebab selalunya sha buat macam tu last last boleh follow haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuu slalu gak refresh bnyk kali. Kekadng jd kekdng tak jd.

      Padam
  2. selalu tekan button follow tu byk kali. then baru dia jadi. hahaa
    kdg2 rasa give up nk follow org pon ade. tapi kugagahi juga. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pernah gak tekan banyak2. kekdng jadi.. kedng tak jd. Time tak jd tu rasa mcm, sakit plak hatii

      Padam