Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- Yes! permohonan dah berjaya -

Assalamualaikum...

Hai, apa khabar.. erghhhh, terasa macam kaku pulak.
Hahaaa! maybe sebab dah lama tak bukak blog kowt.
Okey, sebenarnya aku just nak share something dengan korang.
Apakah? Hahaaa... sebenarnya aku dalam mood 'HAPPY'
Kenapakah? Huhuuu..
Aku happy sebeb permohonan aku untuk sambung study telah pun berjaya.
Alhamdulillah setelah hampir enam bulan aku tunggu,
akhirnya aku dapat maklum balas.
Yes! Tahniah buat diri sendiri.
Alhamdulillah, tahun baru membuka lembaran baru dalam hidup aku.
InsyaAllah, dengan tekad dan azam yang tengah membara, semoga berterusan membara ini,
aku dapat tempuhi segala halangan yang bakal mendatang nanti.
Oich lupa pulak nak bagitahu,
aku ditawarkan couse 'Chargeman', (Penjaga Jentera Elektrik)
olalalaaa, ni laa kos yang aku nak sangat-sangat taw. 
Aku harap, aku mampu habiskan pengajian dalam masa yang ditetapkan, Aamin.
Apapun, korang tolong doakan aku ye.
Doakan semoga segalanya dipermudahkan.
InsyaAllah, sekiranya tiada arah melintang,
aku dijadualkan supaya melaporkan diri
pada 05/01/2015, Jam 09:30 pagi, bertempat di
Institut Kemahiran Tinggi Belia Negara (IKTBN) Sepang.
Sebenarnya dalam excited, terselit juga rasa takut.
Hurmmm... takut sebeb rasanya ni laa first time aku sambung study jauh.
Huhuuuu sebelum nie paling jauh pun, setekat Kuantan, Pahang aje kowt.
kalau dari Terengganu ke Kuantan adalah memakam masa dalam 4jam..
tapi kalau dari Terengganu ke Sepang, agak-agak berapa jam erk??
Hihihiii kalau dulu hampir tiap minggu aku boleh balik kg,
tapi rasanya lepas nie maybe sebulan sekali aje kowt...
Oichh tidak.. jarak yang sedikit jauh memaksa aku untuk
memendam rasa rindu yang agak lama pada family nanti.
fuh! rasanya macam aku dah start nak mengarut.
so sebelum aku merapu panjang lebar, better aku stop dulu setakat nie.
Huhuuu apapun yang mendatang, aku harap segalanya dipermudahkan.
Oklah.. buat semua reader, doakan yang terbaik buat saya yep. tata...
Wassalam.



1 ulasan