Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- Indonesia menangis -

Tuhan marahkah Kau padaku
sungguh deras curah murkaMu
Kau hempaskan jariMu
di hujung bandar Aceh
tercenganlah seluruh dunia
Tuhan mungkin Kau kuabaikan
 tak ku dengarkan peringatan
ku sakiti Engkau sampai perut bumi
maafkan kami oh Robbi
Engkau yang perkasa
jangan marah lagi
biarkanlah kami
song song matahari
Engkau yang pengasih
ampunilah dosa
memang semua ini
kesalahan kami
oh Tuhan ampuni kami
oh Tuhan tolonglah kami
Tuhan ampni kami
Tuhan tolonglah kami

kata kata kat atas tue actly aku petik dari sebuah lagu "INDONESIA MENANGIS by SHERINA". lagu nie sekali dengar mmg tersentuh..frst tyme aku dengar jst kat mp3.. tyme tue aty neh tersentap sikit laa kowt.. sedih kot..lirik lagu neh bermakna... dah laa si penyanyi tue nangis tangkap lentok abes... second aku dengar kat mp4... tyme tue dgr lagu smbil tgok dya pnyer video klip.. mak aikk... aty dihambat rasa kesyukuran.. sesungguhnya kita harus bersyukur... kehidupan kita aman damai berbanding mereka... kerugian berjuta ringgit yang ditanggung langsung tidak berpadanan ngn kehilangan ahli keluarga...semoga mereka yang terkorban ditempatkan dikalangan orang yang beriman... amin..al-fatihah...~


take note : moga apa yang pernah berlaku dapat dijadikan tauladan buat kita semua.. segala apa yang dilihat dan diperlihatan adalah sebagai sebuah amaran supaya kita lebih berhati hati dalam mengatur langkah untuk menikmati sebuah kehidupan...

#heheee.. entah apa laa yg aku melalut mlm neh ea... tah aku pun ta tahu... tapi apa yang aku dah tertaip kat ats tue.. itu laa yang ada kat dlm pemikiran aku saat neh... 




Tiada ulasan