Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- yes or no -

assalamualaikum... ! 

hai penterjah ! hai penterjemah ! hai pengskodeng ! hai ! hai ! dan hai ! :)


take note : hey kowang, nampak ker idok poster yg terpampang kat ats tue ? nampak ? gud-2 ! pada sesape yg idak nampak pegi laa cepat-2 jumpa pakar mata yerk.. :) kuang ! kuang ! kuang !
ok kowang, entry nie aku nak story pasal 'YES OR NO'.. skrg ari dah subuh tapi aku still lagi idak tidow dari mlm tadi.. nak tahu sbb apew ? heheeee sbb layan citew 'yes or no' punyer pasal laa neh..
bagi aku citew nie menarik sbb watak boboy tue acm ladies skit dan watak gegurl plak sebalik nyer.. actly kat malaysia citew nie dilarang masuk pawagam sbb ianyer menyentuh sensitiviti untuk segelintir masyarakat, tapi bagi aku kalau nak layan sekadar hiburan bole jerk kowttt... serius citer nie menarikkk... 


2 ulasan

  1. gue mau berbagi cerita ni, mampir yah kemari www.guesff.com . komentar jangan lupa..oke!! hehe

    BalasPadam