Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Kehidupan Sebagai Wireman di Akademi Binaan Malaysia

nie laa life aku  ABM. aku happy stdy kt sini sbb punyai kekwn
yang baek dan sporting. dyong bnyak tlg aku dlm uat keje-2 bangkel.
dn dyowng ugk bnyak menyakat aku kt dlm cls. apa pun aku happy
dpt kwn acm dyowg. even kami semua dari negeri dan umur yg brbeza
tapi kemesraan kami bagaikan adek beradek.
kami dak wireman sesi mac 2012 - feb 2014
nie plak life aku kat ostel. tiap-2 petang aku akn kuar meronda dgn dak-2 bilik.
aku brsyukur dpt knl dyowng yg satu kepala ngn aku. even dyowng lebih muda
dari aku tapu prbezaan umur tidak membataskan persahabatan kami. aku happy dpt
knl dgn dyowng. biarpun persahabatan kami singkat tapi aku harap semua nie
akan terus kekal dan utuh di hati.


take note : alhamdunillah, tanpa disedari genap suda 2minggu aku memegang tittle sbgai student at Akademik Binaan Malaysia (ABM). sepanjang berada di sini aku bersyukur sbb dikurniakan rakan sekelas yang baek hati, satu kepala dan banyak tolong aku even hnya aku seorng jerk gegurlz kt dlm clas tue. disamping tue aku juga wasa bertuah sbb dapat lect yang baek aty dan sporting. huhuuuu... siapa duga kehidupan aku disini tenangkn. aku happy dgn life aku sbgai seorang student skrng. apa pun aku harap persahabatan kami semua kekal selagi hayat dikandung badan.

hidup aku di ostel pun tersangatlah happy. aku punyai kawan yang satu kepala dan berotak gilerk-2. biarpun dyowg semua akn keluar pergi praktikal tidak lama lagi, namun aku harap persahabatan kami tetap kekal. thnks kowng, sbb sabar dlm melayan kerenah owg. huhuuuu... even owg lebih tua dari kowng, tapi owg wase kowang lagi matang kowt dai owg :)


5 ulasan

  1. cm best jer air terjun tu kat mane eh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai H abadiey :)
      best kn-2 ? heheee
      tue laa air terjun kat empangan kenyir, t'ganu. jemput laa dtg sini.. mmg syok abes laa

      Padam
  2. * ABM Kt mne tu???KL ker???*

    BalasPadam
    Balasan
    1. ABM mean Akademik Binaan Malaysia laa cik Ain :)
      kat malaysia nie just ade 5 bijik jerk...
      kat t'ganu, johor, sabah, serawak dn penang :)

      Padam
  3. dah lma slmat memollow anda cik iena :)
    btw belog anda mmg chantek laa.. pndai anda brhias ea :)

    BalasPadam