Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- explorasi b'tandatangan -

assalamualaikum

hai peeps ! kowang apa khabar ? sehad ? gud-2 ! :p

untuk malam nie entry aku berkisarkan tentang pahit manis yang aku hadapi untuk hari nie di ABM.
untuk hari nie aku sedikit penat sbb telah pun diberi sebuah tugasan yang harus disiapkan dalam masa 2 hari. ops ! mampu ke aku siap kan ? huhuhuuuu.. alhamdunillah setakat nie hampir berjaya untuk aku lakukan even sedikit keletihan. well, apa pun redah dan terus redah jerk laa kn. huhuhuuu... ok-2, kowang mesti nak tahu kan apa tugasan yang harus aku siapkan tue. hurmmmm.. kami, para pelatih wireman telah diminta untuk mengambil tandatangan dengan semua staff dan tenanga penajar yang berada di ABM. fuuhhh ! serius mmg hampir patah kaki kami berkejar dari satu bengkel ke satu bengkel demi siapkan tugasan tersebut.

untuk setakat nie, ada tenaga pengajar yang terus memberi tanda tangan mereka dan ada juga yang meminta kami melakukan sesuatu sebelum mendapat tandatangan. seperti petang tadi, demi mendapatkan tandatangan dari tenanga pengajar cous jentera berat, kami terpaksa menyapu dan mengemas serba sedikit bengkel mereka.. hukhukhukkk ! mmg terbaek laa kn.. hahaahahaa tapi apa pun semua tue bagi kami semua hanyalah sebagai satu dugaan jerkkk (dugaan laa sangat. padahal masing-2 menyumpah kat dlm hati kowt ). untuk setakat hari nie aku berjaya mendapatkan 19 orang tananga pengajar dan tandatangan mereka. so masih lagi berbaki hampir 30 orang . nampaknya esok, aku terpaksa laa meneruskan lagi explorasi mencari tandatangan pihak-2 yang terlibat.. huhuhuuu :)




Tiada ulasan