Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- tangguh lapor diri -

selamat pagi ! moga ceria-2 sokmo deh :)

hai pees ! utk pagi neh aku sedikit blur laaa.. pepagi buta aku dah dapat msg cinta dari pihak ABM. cinta laa sangat kn.. hahahaa.. actly pihak ABM bagitahu tarikh untuk lapor diri telah dianjak kepada 6MAC2012. kenapa ? meh sini nak habaq, sbb 5hb Terengganu cuti tapi aku pun xpasti laa plak sempena apa. atototooo... kalau ikutkan plan aku sepatutnya pergi lapor diri esok, 1MAC2012 tapi apa boleh buat kn, kita hanya merancang tapi bkn kita yang menentukan apa yang bakal terjadi. hurm... nampak nya aku ada lagi seminggu masa untuk bersenang lenang kat umah. senang laa sangat kn... kihkihkihhh.. xder sesenang mana laaa sbb rutin harian aku tetap akan berjalan seperti biasa.. pepagi aku hantar dan tengah hari aku pergi ambek adik dari skool. untuk mlm plak aku hantar dan ambek dya pergi tuesyen. hurm.. dan selebihnya jst abeskan masa kat dpn tv, dpn lappy dan tolong apa yang patut di tolong kat dapur tue...

issshh laaa ! nampak nya bertambah lagi laa kebosanan aku dalam beberapa hari nie yerk.. dah laa skrg nie terengganu tengah dilanda musin hujan so nak tak nak terpaksa laa melepak kat umah jerk.. bosan ! bosan ! dan bosan ! kalau dulu masa aku study, aku bosan dgn stdy, skrg aku duk saja-saja jst goyang kaki pun tetap bosan jugak.. ini laa yang di namakan manusia kowt. tak pernah cukup dgn apa yang dimiliki. hikhikhikk...



Tiada ulasan