Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- jejalan bandar t'ganu sampai sesat -

selamat malam kekawan...
tinta Orange Vivaz b'celoteh lagi untuk malam nie. alhamdunillah untuk hari nie family dalam keadaan sihat dan berbahagia. kebahagiaan yg kami alami skrg semoga berpanjangan dan berkekalan selamanya.

untuk hari nie aktiviti aku tidak seperti semalam, kelmarin dan hari-2 yang sudah.. hari nie aku sedikit kepenatan dan kehitaman sbb merayap dalam bandar tatkala matahari tegak 90darjah tegak di atas kepala.. heheee base laaa, aku ie mmg xmakan dek saman tetengah hari pun bole lagi kuar jejelan. sbnar nyer bkn jejalan sngat pun, tujuan utama sbb nak pergi kedai hardware.alaaa tarikh untuk aku lapor diri kn dah dekat so be4 ayah kesayangan aku mengamuk sbb x prepair pape better aku uruskan dulu mana yang patut kn... heheee

so tadi bermula laa kisah aku di tengah2 bandar terengganu. aku nie harap jerk anak jati terengganu tapi masuk jerk bandar terus aku blurrr... kesesatan dalam sesesakan.. hahahaaaa.. serius aku pun xtahu td entah mcm mne aku bole plak sesat... nampak sangat aku nie jakun di kg halaman sendiri kn.. well inilah aku si Orange Vivaz.. :)
tapi apa pun tadi aku bernasib baek sbb adek aku ada utk tunjukkan jalan.. kihkihkihhh... malu-2 :D

hurm.. tadi aku pergi pesta buku kat TTC, Taman Tamadun Islam, Masjid Kristal, Taman Warisan, Pantai Batu Burok, Legoon Ibai, Masjid Terapung dan entah lg aku pun dah lupa.. heheee.. tapi td niat di hati ada laa nak pergi melawat Muzium Terengganu sbb alang-2 dah sampai area Losongkan tapi terpaksa batalkan niat sbb xberapa minat sejarah.. :)

alhamdunillah lewat petang tadi aku selamat sampai ke rumah..penat mmg terasa tapi apa pun bagi aku kepenatan tue semua berbaloi sbb aku dapat kuangkan masa bersama adek. shopping sudah, jejalan pun sudah, perut plak dah kenyang so sampai jerk kat umah, aku terus mandi bersihkan diri dan manjakan diri kat dpn tv sambil layan cartoon.. heheheheee..



Tiada ulasan