Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- home sweet home -

alhamdunillah akhir nyer sampai ugk aku di hampung halaman. terubat segala rendu dendam aku kat family tersayang. urm, sbnar nyer aku balek kg nie langsung xdirancang taw. niat di hati sepatut nyer aku ikut kawan balik keratong tapi last-2 minut aku terpaksa batalkn coz nak settle kn seditil prob pasal cimb bank.urm.. tadi sblum gerak balek kg, aku sempat laa pergi cimb bank area depan Berjaya Megamall, Kuantan tuk tnyer pasal kehilangan duet dari bank aku. urm.. akak yg jada reception tue ckp myb mesin ATM yg aku uat kuar duet tue ade prob so myb duet aku tertelan. alamakkk !!! duet tertelan ? huh ! mmg frust giler doe, dah laa duet tue aku smpan semata-2 nak uat bayar sewa umah.. so acm mne ea ? akk tue ckp myb lagi 2 3 hari pihak cimb bank akn bank in kan balik duet tue kat aku so syukur. even benda tue lambat tp aku pasrah dn reda jerk janji aku dapat balek duet tue.. ok-2 kita tutup story pasal duet dn cimb bank. ok, so skrg nie aku nak story pasal keadaan aku skrg. aku wase dah acm nak pengsan jerk kowt. penat giler aku tunggu bus kt terminal makmur td. menggong ! menggong ! dalam tiket cakap puluk 3:15 pm padahal bus tue gerak pukul 4:20pm. fuhh ! lama gilerk kowt kelewatan bus tue tapi apa pun aku pasrah je, janji dapat balik kg dgn selamat. hehehhe... td sepanjang dlm bus aku jst tdow-2 dan sesekali txt dgn someone.. lalalalalalaaaaa... :)
apa pun kn kwn-2, meh sini aku nak habaq mai, aku skrg dah sampai umh. aku dag sampai umh, dn aku dah sampai umh. aku happy di sisi family tersayang :)


Tiada ulasan