Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kepenatan -

aku tgok jam,. awl lagi. malam masih muda tapi npew mata nie dah ngatok ? mulut ney xabes-2 nk menguap, dah acm hippo plak aku waee. arghhh ! malam masih muda laa weh ! xrock tdow awl-2. mata-2 npew laa ko xnk stayback smpai lewat pg ea ? aku xpuas lagi on9 kt atas katl, dlm bilik, dalm rumah dan di kg halaman. hehee ! urm.. wah ! wah ! si hijau lumut kt sblah aku nmpk nyer dah tdow nyenyak tue. myb letih kot naek bus tadi. dah la dia langsung xtdow dlm bus td jst aku jerk tdow sowng-2, siap berlentok-2 lagi. hahahaa !start naek bus tgah ari td aku terus tdow sbb dah mula terasa denyutan kepala. so daripada sakit tue makin teruk better aku tdow kn. td dekt-2 nk smpai kat area marang barulahh aku tersedar. mak aikk ! puas aty aku dgr si hijau lumut meleter. ish ! ish ! myb dia bosn kot sbb sepnjng perjalanan aku membuta jerk kerjanya. well base laaa... aku nie jns yg xbole jalan jouh klau x nanti saket kepala so nak cover dari kepala trus saket laa yang aku tdow tue. tapi apa pun aku besyukr sbb dapat sampai ke rumah dengan selamat.


take note : elolololooo ~ tuh dak yg pkai selendang terquce nme nyer hijau lumut. hah ! dia nie junior aku kat kolej a.k.a kwn gilerk-2 aku. dia laa dak yg follow skli aku balik kg. = )

Tiada ulasan