Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- xbole nk ckp bole -

dari td aku wase acm xberape selasa jerk, apa yang aku uat semua xkena. duduk salah, bngun salah, berjalan xde arah tuju. apa dn kenapa erk..? penat aku bermaen teka-teki tetiber fon cklom aku teriak... 
ops..! txt dri dya ? tp npew tetiber dya txt aku? tyme nie perasaan aku smua bercampur gaul bagai tomyam.
sedis, happy, sayu, gembira dn mawah. npew setelah lama nyepi tetiber dya muncul balik? ble aku makin hampir lupakan dya, tetiber dya muncul kmbali !

tyme: 11:05pm
date: 091011
txt: hi..pe khbr? slmt mlm..tke cre..

omg... apa dh jd dgn aku nie, ukn ke aku sepatutnya happy sbb mmg dari dulu aku ternanti-nanti txt dari dya. urm.. tue ctr dulu, saat ruangan aty aku hnya dipenuhi semua benda tentang dya.. npew tetiber dya muncul..??? please laa jgn seksa aku lagi bole x ! aku penat bermaen dgn teka-teki nie semua. dulu ko yang buang aku jauh kn, ko yang sepi kn diri dari aku walhal kau sendiri tahu acm mne sygnya aku pada ko. ko tahu kn bertapa merana nya aku tyme ko uat keputusan bodoh tue ! aty aku yang terluka ! jiwa aku yang merana ! badan aku yang sengsara dn otak aku yang kusut ! tuh semua kerana kau ! sbb aku sygkan ko ! syg giler-giler kt ko sengal ! tp ape yg aku dpt..? huh !

awk..
sy still lagi sygkan awk wlaupun sy tahu aty awk skrg bukn lagi utk sy. sy dh try tuk buang perasaan syg tue tp semua tue perlukan masa. thanks sbb selama nie uat sy bahgia dn thanks ugk sbb snggup layan kerenah sy dn maaf sndainya sy pernah sakiti aty awk. sy harap dya boleh bahgia kn awk lebih dari apa yang pernah sy lakukan utk awk.awk jgn risau, sy aku berusaha utk lenyapkan rasa syg dn cinta sy utk awk.
##moga kebahgiaan milik awk selamanya syg##

Tiada ulasan