Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- urusan bank telah selesai -

alhamdunillah...
untuk stkat tgah ary nie urusan aku dh pun selesai even pada pepagi buta td ada lah sdikit prob.
urm... bank in duet at adik aku dh settle td. heheee... aku nie nme jerk warganegata terengganu tp hampeh, ceruk mne t'letaknya BSN pun xtahu. so nak di panjangkn ctew, aku pun pusing la area bandar td smbil mata menilau. patut lah xjumpa rupa-rupa nya bnk tuh elok jerk menyorok kt blkng politek kota.. bke dh jumpe, mak aik parking pulas xder, fuhh sabaw jerk la dlm panas2 mcm-macam ragam yang aku jumpa. tp apa pun syukur, akhirnya duet tuh selamat aku bnk in kn. hoohooo... mkn besar la adik aku mlm nie yerk..
selesai BSN, aku prgi plak CIMB tuk bnk in kn duet deposit bilik sewa. alaaa mmg kacang jerk nk cari bnk nie sbb terletak betel-betol tepi jln besar tapi nk parking tue susah skit laaa.. dgn penuh kesabaran aku tunggu kat tepi jln tue kot-kot ada sesae yang nak kuar kn. dn alhamdunillah nasib aku baik. settle bab parking.
dgn semangat dn muka slamber aku masuk bnk. pdhal dlm aty aku b'debar giler bb dah lme xmain mesin bnk in duet kt CIMB bnk nie. tapi nasib baik laaa aku ingat lagi step-step nye. urm.. tp yang aku xbole blah ade k ptt dyowng bagi no akaun salah kt aku. menggong punya org, penat-penat aku beratur last-last kuar dgn muka masam.. nk settle kn bnk in deposit saje td hampir sejam ugk laa aku tayang muka kat CIMB bnk tue.
segala urusan tue semua dh selesai so aku wase lega sngat.

Tiada ulasan