Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- separuh ary di rumah -

fuhh..!
utk ary nie bru separuh ary aku duk umah tp da jd separuh giler la der. giloe pnya bosan laaa da naik smpai ke kepala hotakk ney hah. urm.. pg td tgah syok ak ttow bole plak laa kn pntu blik aku berbunyik. so nak tak nak, aku pun bangkit laa dgn mata yang ngatok.. apa lagi comfrem-2 laa aku kena  hantar adek aku yang bongsu pergi skool. dya tuh mmg manja skit, bila aku balik mmg sah-2 nak aku jd driver. nasib baek laaa dya adik aku. hahahahaaa... then aku ingat bole la sambung ttow lepas tuh kan, tp adus mak aku plak ajak tman pergi pasar.. hohohoooo... tyme ney aku pun dgn rela aty laa pergi. bersiap bagai nak rak beb, perfume abes spruh botol aku sembur at bada. na tahu sbb ape..? hahahaaa.. sbb aku kuar rumah pagi td mana mandi.. heheee jst basuh muka, gosok ggi, tukar baju, pkai tudung terus merempit der.. all relak laaa ukn ade spe-2 yang tau pun kun.. jst mak aku dn kowng yang tgah baca ney jerkk.. hoohohohoo....

herm...!
ary ney mmmg idup aku acm xder life lngsng. bosan giler der duk umah. pepagi buta ayh aku da pergi keje adik aku yang bongsu pergi skool, yg laen-2 duk ostel dn abg aku plak xpyh ckp laaa, dh 2bulan duk tgah laut entah ble nak balik aku pun xtahu.. rundu giler kot kat dyaa.. dah la tyme raya baru ney xdpt na salam pelok tiom.. hehehee.. apa bole uat da tuntutan keje kn.. hingga stkat ney aku still lagi mampu bertahan sbb lappy dpn mata, fon di tangan, kipas disblah dan tv sentiasa menemani... hahahaa.. mak aku? mak aku acm base laa dgn oby dya. menjahit dn terus menjahit... hehehee...

wlau sebosan mna pun idup aku, aku tetap happy sbb dikelilingi famly tercinta
ayh, mak, abg p, adik amar, adk syuk, adik daus adk fadir

Tiada ulasan