Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- room for rent -

td aku bkak accnt fb yang lame. fuhh penuh notfcation aku.. heheee base la dah lme xbkak kn, abeh semua benda dh berhabuk.. frends request bnyk giler kot, nnt laa ada msa aku appv dyorg. apa pun td niat aku bk fb tuh smata-2 nk cit cat dgn syauqi dn eqa jerk. hohooo.. dh lme xgaduh dgn dyowg tetbr muncul plak wase rindu kt dyowng. alhdunilahh.. xsangka plak tyme aku bkak td dyowng berdua tgah online, so dpt laa kami melepas rindu. hikhikhikkk.. rindu plak kngan mkn burger otai kt gate dpn AP, maen ujan dn berebut payung avon. urm... semua kngan tuh terlalu bernilai uat kami bertiga.

td dlm pada borak, tetbr terkuar isu bilik sewa. hohohooo.. teng pd syauqi sbb susah payah tlg cri kn utk aku. stkat nie ade lah sebuah blik yang aku berkenan. urm.. deposit RM200.00, bulan-2 jst RM 130.00 utk sebuah bilik. stkat nie mmg agak murah laaa. tp apa-2 hal pun aku akn pertimbang kn. bilik ney kira dekt gak laa  dgn rmah syauqi. alahaiii nnt nmpk nya tiap ary laaa perang mulut..kihkihkihhh....
apa pun aku harap aku dpt umh nie dn aku akn try tuk mintak kurng kn skit harga tue nnt.heheee.. tyme ney laa nk tunjuk skill kaki bodek beb..!

hahaa ney la syauqi dn eqa.
aku lebh suka pnggil dyowng ma dn pa.
aku slalu gado manja dgn pa dsbb kn ma.
hahaa, aku ske uat dya jelos konon2 aku dgn
ma nie ade scandal la kn. tp ape pun aku tumpng
happy tgok dyowng bahgia. harap dyowng xder
laa gado2 lg sbb ble dyowng gado aku la jd
mangsa p'yelesaian masalahh.


Tiada ulasan