Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- penat giler -

fuh !  penat giler utk dua ari nie. tp aku tetp happy dh enjoy dgn kekwn baru. hahahaaa.. kami nie sbnar nya dh lama knl tp skdr kt fb laa.. borak, chatting, dn aacm-acm laaa tp xpernah jumpa hingga lah ptg smlam dyowng plan nk jumpa kt megamall. aku nie dh la xplan pape, dgn badan yang penat trus pergi megamall semata-mata nk jumpa dyowng. hurm.. alhamdunillah laa sbb dyong semua baik, sporting, enjoy dn aku gembira dpt knl dyowng. harap2 persahabatan kami akn kekal la uat selamanya.. amin
*****************************************************************
thanks tuk adik EE dn YAYA sbb snggup overnite dgn aku dn fiq. overnite lh sngt kn..
aku dpt bnyk pgalaman baru dn dpt knl tempat baru area balok. best nya kn klau dpt tinggal kat tepi pantai. perhhh dpt mndi pantai hari-hari. wow syok nyer !

#aku happy wlaupun sedikit penat#

Tiada ulasan