Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- mengharap secebis sinaran -

td balik keje dlm pukul 7 1/2 lebih, aku terus nangis sepuas aty sampai abes kuar air hingus skli. yes ! lega jap jiwa aku dapat luahkan perasaan dlm tangisan wlaupun tetibar idung aku xb'fungsi utk aku b'nafas. kalau td aku sedih tahap gilerk babun, nie aku happy lah skit sbb bru lepas msg dgn kak long. urm.. kak long ckp td si malaun tue call bagitahu yang dia dah pulangkan kunci butik. huh ! agak-2 bole pcaya ke tak ea ? entah-2 kak long ckp acm tue skdar nak pujuk dan sedapkan aty aku jerk kot. tapi mustahil sbb kak long siap b'sumpah lagi yang dia xckp tipu. arghhhhhh ! kusut nya kepala hotak aku mlm nie. sebenarnya dan sejujurnya kalau bole aku dah xnak lagi keje kat situ. mm silap aku ugk baru nie, sbb tyme kak ja offer aku pergi terima. urm... apa pon xbole laaa. sbnarnya kan aku t'ingin nak try merasai kehidupan sbgai seorang pekerja mc'd @ kfc. huhuu.. owg cakap keje kat situ best sbb acm xder life. ngadap mknan 24jam smpai xder mana nak fikir pasal hidup, nak mintak cuti pun susah. tapi seandainya beto lah si malau tue dh berhenti, aku tetap xberapa happy ugk sbb aty aku dah xder lagi kat butik tue. aku dah tawar hati tuk keje kat situ. aku bosan sbb kena ngadap jarum, benang dan tudung 24jam. entah bile lah time utk aku buat sale, ish ! xadil beto laaaa.... nnt yg laen dapat gaji + komisyen tp aku plak jst gaji semata-mata. hampeh tul laaa.. ishhh kekdng nyesal plak aku sbb tunjuk bakat jahitan kat dpn kak ja tempoh hari. urm.. apa pun yang berlaku aku b'harap sngat agar esk si malaun kerek nak mampus tue xder ! aku benci gilerk babun kat ko malaun ! dn aku harap esk perjalanan hidup aku akan lebih ceria dan happy bersama kak long. kak long, buat sementara waktu nie owg akan cuba b'tahan demi kak long. tp andainya owg beto2 dah xmampu, maaf sbb owg akn tetp dgn keputusan owg. oyg nak BERHENTI ! xkisah lah xdpt gaji utk bulan nie pun asalkan aty dn jiwa owg xterseksa lagi.


#owg syg kak long#

Tiada ulasan