Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kisah ari nie -

ari nie aku jst duk lepak dlm bilik + maen game + online fb + layan tagged + dgr lagu = kebosanan giler 
sbnar nyer kn pagi td aku smgat bngun awl tau, konan laa na mandy dn siap-siap pergi kerje. last-last xpergi pun sbb kak long, akk tmpat aku kerja tue cuti aru nie so aku pun nk lah cuti ugk.. heheee... bos aku ada call pg td tnye npe x dtg, aku bg alasan tayar motor pancit. adusss.. jaat nyer aku nie kn. smlam aku tipu dya ckp hujan, ari nie tayar motor pancit dn esok entah apew lah lg helah dlm kepala hotak aku nie. heheheee...
*********************************************************************************
harap-harap esk aku dh xnmpak muka si malaun tue lagi. urm.. acm ner aku nk keje dgn tenang kalau kena hadap muka dya dari pagi smpai balik. bole mati aku katak aku kalau acm nie der..
malaun, sorry lah yerk sbb aku slalu kutuk ko dlm blog aku. aku bkn xske kwn dgn ko tp aku xbole blah dgn sikap ko yg suke berlagak tue. apew yg owg buat semula salah di mata ko kn sengal sdngkan kalu ko bt salah ko tetp nk ckp ko tue betol.. ishhh ! naik rimas la dgn perangai ko nie. apew pun ko tetap kwn ak.

Tiada ulasan