Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kek lapis sarawak -








take note: td lepas maghrib abg aku sampai dari sarawak. hahahaa  kata org sarawak sinonim dgn kek lapis kn so nie laa buah tngan tuk kami sekeluargaa.. giler laa dh hampir 4bulan kami xbersua, mmg laen la abg aku skrg. ya laa dulu dya stdent, skrg dya dh bekerjaya... hurm.. aku ney jerk yg student xabes-abes.. apa pun aku bahgia mlm ney sbb kami semua masih diberi kesempatan utk duduk satu meja dan makan bersama. sumpah dh lama aku rindu saat-saat nk bergaduh di meja mkn dn akhirnya td terubat suda... heheheee...
abg p, ko laa satu-satunyer abg yg aku ade so aku syg ko ketat-ketat giler. aku harap ko selamt walau kemana saja ko dihantar tuk uat keje. dn aku harap kita sekeluarga akn terus kekap gembira dn xkan berpecah selagi hayat dikandung badan..
#aku sayang family aku#

Tiada ulasan