Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- dpt ank buah baru -

td tgah syok-2 aku on9 smbil2 lyn lagu tetber fon aku menjerit. fuhh ingt kn spew laa yg msg rupa-rupanya are'da,  membr baek aku tyme skool teknik dlu. dah lme aku cri no fon dia tp xjumpa last-2 dya contct aku balik.. heheee.. dlu tyme zman2 skool dgn dia laa yg aku slalu uat jahat. kiteowng curi kuar tyme mlm-mlm buta smata-mata nk beli roty jhon. haha giler laa bila d'ingt balik semua nie. asal kena denda jerk mmg xsah klau mika kteowng xde. semua cikgu dh lali tp senakal2 kteowng pun result exam tetp gempaq. sbb tue lah cikgu syg smpai kn dicop ank ikn emas pengetua... :)
 'salam ain, ble nk mri tgok are'da. are'da dh b'salin nie dpt bby boy. ain dh jd mak angkt ank dya taw'
hahahaa !! fuhyoooo ! aku dh ada ank angkt skrg ea, mmg xsangka beto laaa.. are'da dh jd mak budak? ops.. ! mmg untung laa ank dya sbb dpt mak muda yg sporting abes.. hahahaaa.. anang lg lahh epy sbb dh jd ayh. dn aku plak bertambah-tambah happy sbb kwn baek aku akhirnya bahgia dgn kehidupan dya.
#moga kebahgiaan milikmu secara berterusan sayang#



Tiada ulasan