Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- ble mata x terpejam -


take note: urm.. kalau la diberi pilihan, aku xnk lg jejak kaki kt kuantan. aku nk duk t'ganu, nk lepak sini, nk duduk dekt dgn family tapi aku tahu semua nie agak mustahil. ye laa aku kn sorng stdunt ipt area kuantan, so nak ke tidak aku terpaksa ugk balik sne tuk terus kn pengajian. hukkk.. sayu aty aku nak b'jauhan dgn family.. nnt aku dh xdpt lg ambek aku balik sek, aku dh xdpt lagi tgok gelagat 'si orange' dn aku dh xdpt lagi tlg mak uat keje umah.. adusss... berat giler wase aty ney nak meninggalkan umah

Ya Allah...
aku memohon perlindungan dari Mu, moga engkau lindungi kami sekeluarga.
Ya Allah...
seandai nya aku jagi berangakt esok, aku mohon agar engkau selamatkan perjalanan pergi dn balikku
Ya Allah..
engkau permudahkanlah segala urusan dan apa jua yang engkau berikan pada aku sekeluarga
Ya Allah..
pa enkau tempat aku meminta dn memohon, pd engkau tempat aku berharap dn pada engkau jua lah tempat aku berserah, moga segalanya lancar..
amin

Tiada ulasan