Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Test JPT

ari nie aku smgt bngun awl sbb ade test jpj. msgt-2 smpai mandy terketar2 kesejukkn. hahaa.. pg td kn sbnar nya aku pergi tuh maen redah jerk sbb aku xpasti turn aku pagi ke petang. last2 bila smpai "bitara" td aku terus cheak nma. makk aik.. aku test pagi laa... smgt-2.. tunggu punya tunggu mmg acm nk pecah laa jantung aku. berdebar giler kot. mintak-2 laa lepas ea. last2 tepat pukul 9am, nma peserta dipanggil tuk di bagi jersi. aku dapan no 43 dari pada 45 ... fuhhh..~! kool smgat aku. mula2 tuh steady jerk, tgok dyorg uat acm sng jerk kn.. hah..! skli bla dh dekt tyme aku, mula laa ketar lutut, pucat mukaa.. abes seram sejuk satu badan... dh la dlm aty xberhenti2 aku berdoa "ya Allah bg laa aku lepas semua nie cepat skit".. hahahhaa..! giler..! giler..!
bla tiba giliran aku, ada la sorng cikgu tue duk maen sakat-2 plak. alahai aku dh la tgh cuak siyehh.. tapi alhamdunillah aku berjaya lepas semua halangan tue dn BERJAYA..!!! hahahaa... ak dh dpt lesn "P". yeyeyeehh...! abes ilang wse berdebar aku..! tersenyum lebar der. smpai kan ada lah sorang cikgu tue siap tegur lagi. "snyum-2, tahu la dh lulus. 6t awk blh laa blanje sye orkk". hohoo..! cikgu2, xder hal laa..
settle smua urusan kt "bitara ", aku terus balik umah. penat, ngatok smua ade.. mmg giler laa. tyme nie baru terasa ngatok.. nasib2..  balik2 aku terus tdow.. bangun jerk tdow, adik aku ckp yg "si orange" beranak.. aku dgn muka mamai, rambut kusut masai trus pergi jengukk.. OPS..!  nmpak nya hamster aku tue dh ade zuriat..hahhaaa.. apa pun aku happy hari nie... 
aku dapat lesan 'P' dn hamster aku selamat melahirkan 2ekor anak yang comel

Tiada ulasan