Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Cheff Di Tengah Malam

nk dijadikan cter td tyme tgah layan novel bole plak perot aku mintak utk di isi. ish-2, dgn berat aty b'jlan laa aku dlm kemalasan ke dapur. aku try bkak periuk, tgok nasi bnyak lagi so nie sah-2 esk pagi akn dijadikan nasi gorng. tp utk mlm nie aku xder nasfu nk mkn nasi. then pergi plak bkak peti ais, mak aikk stkat buahan bnyak laa, tp aku xterasa plak nk mkn buah. tyme tgh fikir punya fikir 'ak nk mkn ape ae utk isi perot nie', tetbr terpacak muka adk aku kat dapur. hahaaa, nie sah-2 dya pun tgah m'cri somteng tuh dikunyah tuh smbil-2 layan movie. 

tgah syok memikir, tetbr dya tnye aku acm mne cri utk bt inti popia goreng. hah! aku pun ape lg, konon kan nk tunjuk kepakaran memasak.. bla..bla...bla... tuh la masak lg smbil bergosip nasib xterbakar dapur.. hahaahahaaa . smbil-2 aku cover supaya xder bau hangit, bole plak satu suara kedengaran "hey bt apa kat dapur tuh? ayh bau hangit nie". hahahaaa, sumpah aku cuak tyme tue. tp nsib baek adk aku dpt cover line. tp ape pun dpt gak laa aku siap kn popia tuh mkn lewat malam kami berdua.

Tiada ulasan